nedelja, 28. julij 2019

TIC TAC TOE

Na Scrapping4funChallenges imajo en zabaven izziv in sicer TIC TAC TOE. Na takšno temo malokrat sprejmem tak izziv, zato sem se tokrat le opogumila.

                              Izbrala sem prvo pokončno vrsto: STRIPES, DIE CUTS in LACE.
Nastala je nežna voščilnica za rojstni dan.


Črte so na papirju, uporabila sem široko krem čipko, vse ostalo pa so die cuts oz. papirni izrezki.

Voščilnico prijavljam na Challenge 145- Tic Tac Toe.

Priznati moram, da je bilo zabavno. 

Adijo!
Romana

2 komentarja:

  1. Ko sem tvojo voščilnico zagledala v galeriji Scrapping4fun sem bila prepričana, da jo je delila Slovenka :-)
    Zelo mi je všeč - barve, ki si jih izbrala, trije detajli, ki ji dajejo poseben čar. Vesela sem ker sodeluješ - pridi še.
    Čudovit ponedeljek ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow such a gorgeous card and Nice Drawn Asper Theme

    Thank you so much entering our Toc Tic Tac challenge at https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/?m=0 Scrapping4fun challenges this week.Looking forward to see you next challenge

    Hugs
    Rituparna DT S4F

    My blog
    theenticingcreation .blogspot.com

    OdgovoriIzbriši