sreda, 1. april 2020

FB PAPIRČKARICE 46 # IZZIV- SKICA

                                          

                        Zakorakali smo v mesec April in na FB papirčkaricah imamo nov izziv
                                                                              SKICA.
                                   Za inspiracijo nam naj bo kar ime sponzorja LEMONCRAFT.
                                           Izdelek naj vas spominja na njihov logotip - LIMONA.








                           Sama sem se odločila da izdelam voščilnico z limonami. Izbrala sem kombinacijo
                                                               rumenega in rjavega pairja.


                                   Za kvadratne izrezke sem uporabila šablone Najlepšega para.



                              Limone in škafek so ravno tako izrezane s šablonami Najlepšega para.
                                    Vse izrezke sem narahlo obsenčila, da deluje malo bolj barvito.
                  Uporabila sem znan verz, ki sem ga natisnila kar s tiskalnikom - ČE TI ŽIVLJENJE          PONUDI LIMONE, SI PRIPRAVI LIMONADO. Izrezala sem ga v dveh delih v ozek trakec.
                              Za piko na i sem dodala še trojno pentljico iz naravne vrvice.


     Objava je nastala v sodelovanju z DARILNICO KLAVDIJA in sponzorjem LEMONCRAFT.

         
                                              
                                                                                IN

                                     Ves potreben material lahko kupite v DARILNICI KLAVDIJA.

                            Vabljene k ogledu ostalih inspiracijskih izdelkov, ki so vam jih pripravile

                                            ANDREJA, GOGA, JASMINA in MAJDA.



                                   Vabljene k sodelovanju in OSTANITE DOMA IN ZDRAVI!

                                                                        Adijo!
                                                                      Romana

2 komentarja:

  1. Romana, kako lepa in sveža voščilnica ! Kar nagledati se je ne morem in tvoja misel je zanimiva. Grem si takoj stisnit limonado, tebi pa pošiljam velikoo srčnih misli in toplih objemov. Veana

    OdgovoriIzbriši
  2. Romana, res si naredila čudovito voščilnico. Tudi jaz se strinja s tvojo mislijo:)
    Želim ti lep sončen dan.

    OdgovoriIzbriši