četrtek, 13. avgust 2020

VOŠČILNICA PO BARVNI SHEMI

Po zelo dolgem času sem se odločila da zopet sodelujem na izzivih. Za prvi izziv sem izbrala barvno shemo na 52CCT.

  

Priznam, da so barve precej neobičajne za praznične dni. 

Izdelala sem voščilnico, na kateri sem uporabila vse tri zahtevane barve. Za izdelavo sem uporabila Distress Oxide in Nuvo embossing prah. Štampiljke pa so od Lavinia stamps in Marianne design.

 

Voščilnico prijavljam na izziv

                                             

AUGUST COULOR CHALLENGE.

 

Adijo!

Romana

4 komentarji:

  1. Romana, fantastično sceno si ustvarila! Hvala, ker sodeluješ pri 52cct

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je Romana, vidim, da ti barve niso delale nobenih težav. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako lepo si se poigrala z zahtevanimi barvami in ustvarila krasno zimsko idilo :-)) Zelo všečna voščilnica.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  4. Congratulations! You won at 52CCT! Your card was voted the highest for color challenge. You are invited to be our Guest Designer. Please visit 52CCt for more information.

    OdgovoriIzbriši