petek, 26. februar 2021

TAG NA VOŠČILNICI

Tagi ali po naše označevalci imajo tipično obliko. Velikokrat osnovo voščilnice izdelam v obliki taga in jo potem okrasim po svoje. 

Tokrat sem v svoji zakladnici papirjev, našla čudovit vzorec od Maja Design, na katerem so same sličice škratkov. Papirje mi je podarila moja prijateljica Tina. <3 Ona že ve, da imam škratke rada. 

 


Na osnovo krem barve, sem prilepila embossiran karton, ki sem ga osenčila v rjavih odtenkih in ga poškropila s zeleno , rdečo, belo in zlato barvo. Izrezala sem sličico škratka v obliko taga, mu dodala zelen trak. Zraven pa spada še cvet in sicer meni najljubša zimska roža, BOŽIČNA ZVEZDA.

Voščilnico prijavljam na izziv pri 52 CCT, pri katerem je tema Tag na voščilnici.


Material, ki sem ga uporabila, razen papirja s palčkom, najdete na poličkah  DARILNICE KLAVDIJA.



Lepo se imejte!

Romana



4 komentarji:

  1. Krasnemu škratcu si sestavila lep domek na voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  2. This card has such a warm, traditional feel. I love the texture from the embossing. Your dwarf is wonderful. Thanks for playing along at 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo praznično voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je tagec na njej ❤️ Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je - tako lepo si umestila škratka, da je ves zadovoljen in mi z njim :-)
    Hvala za obisk na blogu 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši