sreda, 15. september 2021

VOŠČILO MORSKE DEKLICE

Izdelala sem voščilnico za rojstni dan, za gospodično, ki ima silno rada morske deklice.

Uporabila sem krasne embossing prahce, znamke WOW, ki ima res ogromno izbiro. Nekoč, ko bom velika, bom imela vse te prahce. 


Osnova voščilnice je A 6. 
Najprej sem na bel kartonček, ob robovih, nalepila obojestranski lepilni trak. Nanj sem posula Wow embossirni prahec - Mermaid Tails, utrdila sem ga s podganco. Ko je stopljen, dejansko izgleda kot luske.
 


Tale karonček bom uporabila za podlago. 

Na malo manjši kartonček iz akvarelnega papirja, sem s krtačkami nanesla tri odtenke modre barve Distress Oxide.



 Malce sem ga poškropila še z vodo, da podlaga ni izgledala preostra. 

Nato sem z emboss blazinico odtisnila krasen motiv deklice, znamke IndigoBlu. Preko odtisa sem posula štiri različne barve emboss prahcev, da so se med seboj malce prelivali. Namensko sem izbrala dokaj podobne, da ne bi izpadlo preveč kontrasta. 


V spodnji desni kot sem odtisnila napis, iz seta DARILNICE KLAVDIJA, in ga posula s prahcem v barvi Mermaid Tails.


Dodala sem še par kristalčkov, ki se zelo lepo svetijo na sončku.



Ves material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 


Nasvidenje do prihodnjič!

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar