sreda, 1. december 2021

66. IZZIV NA FB PAPIRČKARICE - NEKAJ NOVOLETNEGA

Napočil je zadnji mesec v letu , ki je moj najljubši.  Tokrat smo  v izzivu Fb Papirčkaricah izbrale kar novoletno temo. Naloga je izdelati karkoli, samo da se navezuje na Novo leto oz. praznike.

Za ta namen sem izdelala novoletno voščilnico. Sem pač čistokrvna papirčkarica in ne morem iz svoje kože. 


Tokrat sem izbrala velikost Amerikanke oz. slim voščilnice. 

Iz belega akvarelnega papirja sem s šablonami izrezala žirafo, šal in božično zelenje.

Vse izrezke sem pobarvala  z disstres oxidi. Nato sem se lotila lepljenja. Najprej me je bilo kar groza vsega sestavljanja, saj je komplet šablon sestavljen iz 10 šablonic. Ko pa sem pogruntala, da so na zadnji strani šablon številke, ki predstavljajo vrstni red, pa je bilo kar naenkrat zelo enostavno. 


Na bel akvarelni papir sem s kartačkami nanesla različne odtenke modre Disstres oxide, na spodnji rob pa zeleno. 

Ko je bilo suho, sem preko stencil šablone nanesla Finnabair teksturno pasto, z belo gouache barvo pa sem poškropila, da so nastale drobne bele kapjice. 

Ko je bilo vse suho , sem nalepila žirafo, ki sem ji dodala še šal in broško iz božičnega  zelenja.

Da voščilnica ne bi izpadla preveč pusta, sem iz eko kartona izrezala malo večjo osnovo, na katero sem potem nalepila kartonček z žirafo. 


Šalu sem z belim rolerjem narisala črte, broški pa sem dodala bleščice z Wink of Stella markerjem.

Ves material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


Vabljene k sodelovanju. Vabim vas, da pokukate še k Andreji  in Gogi, da vidite kaj sta vam pripravili za inspiracijo.

Želim vam prijeten in miren December.

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar