ponedeljek, 21. februar 2022

MOŠKA VOŠČILNICA ZA PRAZNIKE

Božično novoletni prazniki so meni najljubši.

Tokrat sem izdelala voščilnico za moškega prejemnika. 

Uporabila sem Tim Holtz pripomočke za ustvarjanje.

PS. Vedno bolj so mi všeč njegovi pripomočki.






    Voščilnico prijavljam na 52. CCT izziv. katere izziv tokrat pripravlja slovenska ustvarjalka ANDREJA MAJHEN.


Material, ki sem ga uporabila, sem nabrala na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



Lepo se imejte!  

Romana

2 komentarja:

  1. Wonderful and very elegant masculine Christmas card. The gold makes it look so precious! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da si se nam pridružila na prazničnem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši