sreda, 25. maj 2022

CRAFT PASSION - POROKA

 Mesec Maj je tu in narava je v polnem razcvetu. V zraku pa je čutiti tudi vonj po ljubezni, saj je Maj tudi mesec ljubezni. Zakaj točno pa ne vem.....

Pri Darilnici Klavdija ta mesec ustvarjamo s pripomočki CRAFT PASSION na temo zakramentov in poroka je eden od njih.

Izbrala sem čudovite papirje tega proizvajalca v nežno roza barvi s zlatimi detajli.



V osnovo sem najprej izrezala krogec. Obema okrasnima kartončkoma sem ravno tako izrezala krog. Da je bilo vse točno sem si pomagala tako, da sem najprej z navadnim svinčnikom izrisala krog in nato izrezala malo večjega.




Iz zlatega mirror kartona sem izrezala poročni rinki.



Iz bež kartona sem izrezala še dodatnih 5 rink in jih zalepila skupaj, da sem dobila 3 D učinek. Rinki sem prilepila na notranjo stran voščilnice tako, da je bila na sredini kroga.


Nato je sledil najlepši del - okraševanje voščilnice.
Vse rožice in listki so izrezani iz foamirana in šablonami Craft passion.
Dodala sem še par zlatih polperlic , nežno roza pentljo iz organze in napis Najlepšega para.



 
Ves material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah Darilnice Klavdija.



Andreja in Goga sta tudi ustvarjali s pripomočki Craft Passion, zato vas vabim, da pokukate tudi na njuna bloga.

RADI SE IMEJTE!

Romana


----------------------------------------------------------------------

* bel papir s strukturo

*okrasni papirji Craft Passion

*šablone Craft Passion

* foamiran

*zlate steklene mini perlice

*roza trak iz organze

*napis Najlepšega para


1 komentar: