sreda, 22. junij 2022

LemonCraft - podarjeno z srcem

Papirčkam že vrsto let, a lepših in bolj uporabnih papirjev kot so LemonCraft papirji težko najdem. Tokrat sem izdelala darilni kompletek za sv. birmo in uporabila te krasne papirčke.


 V bistvu sem uporabila en sam papir 30x 30 cm za izdelavo celega kompletka.


Osnove za voščilnico, škatlico in vrečko sem izdelala kar iz belega kartona z laneno strukturo. Za vrečko sem uporabila šablono. Vse skupaj je čim bolj enostavno okrašeno, da ne izpade čičkasto. 

Na spodnji del voščilnice sem odtisnila napis primeren za birmo. Za čipkast rob pa sem uporabila robno šablono Spellbinders.


Dodala sem mali krogec z golobčkom Najlepšega para.


Škatlico in vrečko sem okrasila v istem slogu.
 



Škatlici sem dodala še satenst trak, da se škatlico zaveže, da vsebina ne bi izpadla. Vezanja mašenj pa ne obvladam, kar je videti na sliki, tako da bom morala iti še malo v šolo.

Ves material sem našla na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



Ves material sem našla na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.

https://www.darilnica-klavdija.si/


Pokukajte še k Andreji  in Gogi, ki ta mesec ravno tako ustvarjata s papirji LemonCraft.

Lepo se imejte!
Romana



---------------------------------------------------------------------

* LemonCraft papirji
* bel strukturni papir
*obojestranski lepilni trak
*roza saten trak
*šablona Spellbinders
*rožice iz papirja

1 komentar: