sreda, 16. november 2022

CREALIES - Praznični žepek

Smo že v drugi polovici meseca Novembra in tokrat vam pokažem praznični žepek. 

Ker v Novembru pri Darilnici Klavdija predstavljamo znamko Crealies, je seveda osnova izdelana z njihovo šablono. 


Tokrat sem uporabila craft karton, da sem izrezala dve enaki stranici. 


 Zalepila sem ju skupaj.



 Še prej pa sem na enemu izdelala luknjo, skozi katero bom povlekla okrasni trak.


Na akvarelni papir sem preko stencil šablone nanesla v tanki plasti Crackle paint od Tim Holtza in počakala, da se posuši.  Tako kot se je sušila, so nastajale drobne razpoke. Nato sem obilno poškropila z novo rdečo barvo Lamberjack plaid barvo in počakala, da se posuši. Ko je bilo popolnoma suho, sem z rjavo distress  ground expresso s prsti nanesla preko razpok, da so bile dobro vidne.  Kartonček sem strojno obšivala.


Nato je sledilo samo še okraševanje. Na sredino sem prilepila kartonček zimskega zelenja. Iz zelenega papirja sem izrezala zelenje s šablonami Sizzix  Tim Holtza. Da sem rdečim jagodam dodala 3D učinek, sem uporabila Nuvo drops  Autumn red in na še rahlo vlažne potresla Mica flake kosmiče in bleščice Candy rock.


Zelenju sem dodala še rdečo pentljo, ki sem jo pobarvala v rdečo Lamberjack plaid barvo. Za piko na i sem dodala dva majhna zvončka.



Material najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 





Hvala za ogled in kmalu se vam spet javim!

Romana



---------------------------------------------------------

*šablona velik žepek Crealies

*Distress ink spray Lamberjack plaid

*Nuvo drops Autumn red

*zvončki Ideaology Tim Holtz

*Mica flakes

*bleščice Candy rock od Ranger




1 komentar: