četrtek, 21. marec 2024

Medo brunda brunda.....

 Kmalu bo moj najstarejši vnuk praznoval rojstni dan, pa sem se spomnila na prav posebno darilo. Mojco sem prosila, če mi lahko skvačka medote. Rabim jih 4, za vsakega vnuka enega.K vsakemu medotu bom izdelala še prav poseben tagec s kuverto na zadnji strani.

Tagec je izdelan iz več plasti, da je bolj trden.  Na sprednjo stran sem najprej nalepila embossirano ozadje. Na spodnji del pa sem dodala embosiran del videza deske. Tako izgleda da medo kuka čez.

Na rjav del sem prilepila številko in dodala zvezdice in polperlice.


Sam medo je izdelan iz 3 plasti rjavega papirja. Za nos in oči sem uporabila glossy enamel accents.


Pa še slikica z medvedkom.



Uporabila sem naslednje šablone.


Material, razen medvedka, najdete na poličkah Darilnice Klavdija.




Hvala za oglede in komentarje.

Romana




1 komentar: