ponedeljek, 6. maj 2024

95. FB izziv Papirčkarice - Zakramenti

V mesecu Maju je vse polno obhajil, birm in porok. Zato se tudi izziv na Fb Papirčkaricah navezuje na temo  Zakramenti.

Izdelala sem dve voščilnici za birmo. Za fanta in za dekle.


 Za osnovo sem tokrat izbrala velikost DL. Okrasni papirji pa so od LemonCrafta.

Vsaka voščilnica je izdelana iz več plasti. Pod plastmi pa je za 3D učinek dodana plast lepenke. Rada imam, da je voščilnica malo težja, saj tako lepše obdrži obliko in se ne zvija.

Osrednji motiv na voščilnici je bel golob, izrezan z šablono Najlepšega para.

Na spodnji del sem dodala še z modro barvo odtisnjen napis.



Za okras pa sem iz nežno zelenega papirja izrezala listke zelenja. Skupaj z modrimi in belimi rožicami sem sestavila dva različno velika šopka.

 Na enak način sem se lotila voščilnice za dekle, vendar je postavitev malenkost drugačna.




Skoraj ves material sem nabavila v Darilnici Klavdija.





Vabim vas, da pokukate še k Andreji in Gogi, ki sta izdelali čudoviti inspiracijski voščilnici. 

Vabim vas k sodelovanju, pokažite nam karkoli ste izdelale na temo zakramentov. Vaše stvaritve prilepite v album na Fb Papirčkaricah. 

Hvala za oglede in komentarje. 

Romana




--------------------------------------------------------------

* osnove za voščilnico

*Lemoncraft okrasni papirji

*papirnate rožice

* obojestranski lepilni trak

* šablona Heartfelt creation 




Ni komentarjev:

Objavite komentar