torek, 12. marec 2019

MINI BABY ALBUM




Noben poljub, ki ga daš otroku, ni izgubljen,
ne izraz veselja, ne dotik v pomiritev,
nobena pesem, nobena zgodba o čudesih.
Vse to se bo zlilo v tisto, kar bo postal.
(Pam Brown)


Otroci so naše največje bogatstvo. V današnjem času lahko naredimo veliko fotografij, a kaj ko največkrat ostanejo kar v digitalni obliki. Sama imam še vedno rada tisto "ta pravo" fotogrfijo. 
Na trgu je polno različnih albumov, a sem hotela nekaj posebnega. In tako je nastal zložljiv mini album, v katerega lahko spravimo 13 majhnih fotografij, za vsak mesec eno.




Na prvih dveh straneh je prostor za podatke o otroku in prvo fotografijo novorojenčka.

Uporabila sem set štampiljk MOJE PRVO LETO, ki jih je oblikovala VANČI USTVARJA v sodelovanju z DARILNICO KLAVDIJA.



Nato pa si sledijo strani po mesecih do prvega leta.










Da je album lepo na varnem, sem izdelala še ustrezno škatlo s pokrovom.


Ves material in pripomočki, ki sem jih uporabila, so kupljeni v DARILNICI KLAVDIJA.




Na koncu pa naj vam pokažem še moj čisto prvi video.



Pa en lep pozdrav do prihodnjič. 

Zahvaljujem se vam za ogled in komentarje.

ROMANA

Ni komentarjev:

Objavite komentar