četrtek, 2. maj 2019

EASEL VOŠČILNICA

Pozdravljeni. Spet je mesec naokoli in že je tu mesec MAJ. Tokratna tema 35.izziva v FB papirčkaricah je EASEL VOŠČILNICA. Za ta namen sem izdelala malo drugačno izvedbo.


Za osnovo sem vzela 2 eko kartona A4 formata.


              S pomočjo ULTIMAT PRO sem ju prepolovila na pol, da sem dobila format A5.



Obe osnovi sem obrezala, da sem dobila velikost 18 X 12,5 cm.  En tak kartonček postavim na kraj, ker bo služil osnovi. Enega pa sem s pomočjo Fiskar rezalnika zarezala, na vsaki strani 4cm proč od roba , do polovice. To mi bo služilo za osnovo easel voščilnice. Sredinski  izrezani del sem na plošči za utore prepolovila na pol.


 Obe stranska trakova z lepilom prilepim na spodnjo stran, tako da ostane sredina prosta.
 Iz kompleta Gorjuss papirjev sem izbrala tri ujemajoče in iz eko kartona izrezala dva kartončka v isti velikosti kot sta stranska na osnovi, 4cm X12,5 cmin nanju prilepim za malenkost manjši okrasni papir.


 Iz eko kartona  sem izrezala še dva kartončka v velikosti 9,5cm X 5,5cm, na enega sem prilepila napis odtisnjen s štampiljko, na drugega pa okrasni papir. 

Na akvarelni papir sem z Distress Vintage foto blazinico odtisnila Gorjuss šrampiljko in pobarvala z barvicami.

Tako pobarvano sem prilepila na malo večji eko kartonček  in vse skupaj prilepila na spodnji del prepognjeni del sredine.


Na koncu sem voščilnico še okrasila.



Materijal iz katerega sem izdelala voščilnico, je bil kupljen v trgovini DARILNICA KLAVDIJA.



Pokukajte še k ANDREJI, GOGI, JASMINI, MARJETI in SARI.

Hvala za ogled in komentarje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar