ponedeljek, 10. junij 2019

BABY BABY STAMPING BELLA



Štampiljke Stamping Bella so ene izmed mojih najljubših. Sploh, ko je izšla kolekcija Baby Baby, sem vedela, da jih moram imet. Na žalost so morale malce počakati, da so prišle na vrsto. 
V kolekciji je 5 štampiljk, jaz vam danes pokažem 4, ena še čaka. Za barvanje štampiljk, sem za vsako izbrala drug način.


 Tole sem pobarvala z Copic sketch markerji. Še dobro da se niso posušili, saj je kar nekaj časa nazaj kar sem jih zadnjič uporabila.


Ta je pobarvana s Zig clean color markerji, ki so na vodni osnovi, vendar jih nisem redčila z vodo.

To sem pobarvala z barvicami Polychromos od Faber Castell.





Tale zadnja pa je pobarvana s Kuretake Gansai tambi.

Štampiljke in ostali material dobite v Darilnici Klavdija.





Vesela sem vsakega ogleda in komentarja. 

Čaaaw!



1 komentar:

  1. Iiii, ljubko. Res krasne štampiljke in čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši