sreda, 7. avgust 2019

FB PAPIRČKARICE izziv # 39 -KARKOLI

Tokratna tema izziva na FB Papirčkarice je KARKOLI. Andreja, ki je temo izbrala, nam je dala široko paleto izbire.
Ker je ravno poletje, sem tokrat izdelala voščilnico, v katero lahko skrijemo bon ali pa denar za dopust, za slavljenca.





Izbrala sem krasne papirje Laserlowe love kolekcije Vintage Tropical Island.





Iz eko kartona sem izrezala trak s zvezdicami, rumen cvet in zelenje je izrezano s šablono Marianne design. Napis sem stiskala s tiskalnikom. In da je vse skupaj malo bolj bogato, sem okoli traku iz eko kartona, ovila vrvico, ki sem jo na koncu zavezala v pentljico. Za piko na i sem dodala še zeleno samolepilno polperlo.

Ves material, ki sem ga uporabila je iz DARILNICE KLAVDIJA.


Lepo vabljene k sodelovanju na FB PAPIRČKARICE.  
Slike svojih izdelkov lepite v album za izziv Karkoli. 

Ostale inspiracijske izdelke pa si lahko ogledate pri ANDREJI, GOGI IN JASMINI.



ADIJO, UŽIVAJTE V POLETJU!

ROMANA

1 komentar:

  1. Zelo mi je všeč tvoja tropska scena! Z veseljem bi sedela na enem ležalniku!

    OdgovoriIzbriši