torek, 3. september 2019

SHABBY CHIC

Tokratna tema v izzivu papirčkaric je Shabby chic. V ta namen sem izdelala eno prav luštno voščilnico, ki jo lahko podarimo ljubi osebi za rojstni dan ali pa kar tako. 


Ves uporabljen material je iz DARILNICE KLAVDIJA.





Najprej sem izrezala kartončke različnih dimenzij. Uporabila sem papirje iz kolekcije Sweet secret od Lemoncraft-a. Ker sem jim hotela dati pridih shabby-a, sem jim najprej nacefrala robove in jih osenčila s Distress inkom Vintage foto. Nato sem jih še obšivala ob robu in to kar s šivalnim strojem.



 Na sredino sem postavila srček, za katerega sem si zamislila da ga dopolnim s besedico TI. 


Za besedico TI sem uporabila štampiljke, ki jih je oblikovala Sandra, iz Felicitas Craft world, za Darilnico Klavdija. Najprej sem jih odtisnila na akvarelni papir. Za bolj natančen odtis sem uporabila misty.





Nato sem črki s škarjami obrezala. Osenčila sem jih z vintage foto in po vrhu nanesla Crackle accents. Ko se medij posuši, popoka. 


 Na čipko sem dodala satenast trak in vse skupaj spodaj utrdila s trakom iz kartona. Tako sem preprečila, da bi se vse skupaj zgubalo. 


Na papir sem odtisnila še napis in ga embosirala s prozornim emboss prahcem. 




Vse skupaj sem sestavila na voščilnico. na koncu sem dodala še šopek vrtnic in lilij.


Za piko na i, sem dodala dvojno satenasto mašnjico in perlast okrasek. 





vabim vas da si ogledate, kaj so vam pripravile za inspiracijo ANDREJA, GOGA in JASMINA 






Vabim vas da se nam pridružite na Izzivu Papirčkaric. 

Adijo!
Romana.

Ni komentarjev:

Objavite komentar