sreda, 4. december 2019

NAJ SE BLEŠČI




V decembru prižiga se tisoč luči,
v decembru se ulica svetlo blešči,
v decembru na novoletnem dreveščku svetloba žari …
 
Mesec je naokoli in že smo v zadnjem mesecu letošnjega leta. 
Naš zadnji izziv na fb PAPIRČKARICAH 
letos so BLEŠČICE.

Izdelajte novoletno voščilnico ali dekoracijo doma.
Sama sem se lotila novoletne voščilnice in ker je poudarek na bleščice, sem izdelala ozadje iz samih bleščic. Da ne omenjam, da je bila bleščičasta vsa soba in seveda jaz. Da je postopek bolj nazoren, sem posnela moj prvi kratek video s prikazom postopka.


Napis je iz izrezan s šablono Najlepšega para .





Izrezek sem poštampljala z VersaMark blazinico in embosirala z WOW Bonding powder prahcem. Ta prahec, po gretju s pištolo, ostane lepljiv in je ravno prav za nadaljno obdelavo s svetlečo folijo.

 

 Izbrala sem rdečo svetlečo folijo in sendvič spustila skozi Minc laminator.

Ker sem se tako navdušila nad bleščicami sem izdelala še dve ozadji. Eno novoletno in eno praznično jesensko.


Nastali sta še dve voščilnici.



Da ne pozabim še videa s postopkom izdelave ozadja s stencil šablono in bleščicami.




Material, ki sem ga uporabila je iz DARILNICE KLAVDIJA.



 Pokukajte še k ANDREJI, GOGI in JASMINI
in pokukajte, kaj so vam pripravile na temo bleščic. 
 
Vabljene k sodelovanju!
 
 Imejte čim lepši in bleščeč December.
 
Romana
 







2 komentarja:

  1. Čudovita praznična voščilnica in hvala za prekrasen video ! Super si prikazala svoje ustvarjanje. Objem

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi se pa res blešči. Lepe voščilnice si naredila.
    Čestitke za prvi posneti video.
    Želim ti lepo nedeljo.

    OdgovoriIzbriši