torek, 9. junij 2020

FB PAPIRČKARICE # 48 IZZIV - SKICA

   
                   Prišel je mesec Junij in z njim poletje in novi izziv na FB Papirčkaricah.

           Tokratna tema je SKICA.


Tokratna tema je SKICA. Ustvarjale bomo po skici. 





Za voščilnico sem izbrala papirje Mintay by Karola -Wanderlust.




Po skici sem izrezala vse elemente. Uporabila sem šablone Creallies.




In jih sestavila. Za pritrditev sem uporabila obojestranski lepilni trak. Lepilo mi nekako ni preveč pri srcu. 




Nato sem voščilnico še okrasila z rožicami in listki. Ob straneh pa sem dodala polperlice.

 

 Za piko na i sem ročno izrezala še metuljčka in ga pritrdila na vrhnji kvadrat.
 


Kaj so vam pripravile Andreja, Goga in Jasmina pa si lahko ogledate na njihovih blogih.

Ves material, ki sem ga uporabila, je iz  Darilnice Klavdija.


Lepo vabljeni k sodelovanju.

Adijo! 

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar