sobota, 3. oktober 2020

53. Izziv na FB Papirčkarice - SOŽALNICE

Pomlad bo na tvoj vrt prišla
in čakala, da prideš ti,
in sedla bo na rožna tla
in jokala, ker te ni.

(Simon Gregorčič)

 

Mesec oktober je pred vrati in z njim je prišla v naše kraje tudi jesen. 

Pri FB papirčkaricah smo za tokratni izziv pripravile temo, ki se deloma navezuje tudi na prihodnji praznik, na 1. November, SOŽALNICE. 


Na beli kartonček, velikosti A6, sem z mehko krtačko nanesla Distress Oxide Antique Linen in robove narahlo osenčila še z Distress Oxide Frayed burlep.

 

 Tako pripravljen kartonček sem z obojestranskim lepilnim trakom prilepila na A6 osnovo za voščilnice. Isti postopek sem ponovila na malo manjšem kartončku, ki sem ga prilepila na črno osnovo, da se je videl rob. Nanj sem s črno Staz on blazinico odtisnila štampiljko regratove lučke . V desni spodnji kot sem odtisnila še napis .

 
 
Vse skupaj sem zalepila na že pripravljeno osnovo. 
 
Material, ki sem ga pri izdelovanju uporabila je iz DARILNICE KLAVDIJA.

Vabljene še na ogled k ANDREJI in GOGI, da vidite, kaj sta vam pripravili za inspiracijo.

Pokažite še vaše izdelke. Vabljene k sodelovanju. 

Adijo!

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar