četrtek, 1. julij 2021

BRALNE URICE V AKVARELNI TEHNIKI

 V mesecu Juliju bomo pri FB Papirčkaricah imele izziv na temo akvarelnega  barvanja.

Hkrati je mesec Julij tudi mesec akvarelnega barvanja v svetovnem merilu. 

Sama sem najprej kolebala, kaj sploh naj se lotim barvati. Ko se mi končno le porodi ideja, sem štampiljko iskala celi dve debeli uri. Vedela sem, da jo imam, a je zginila. Bila sem kar nervozna in potilo me je. Zato sem se odločila za drugo varianto. In ko štampiljko odtisnem na papir in se spravim k barvanju, sem še nekaj brskala po mojih pripomočkih, jo zagledam. Tako sem se odločila za mojo prvo izbiro. 


Na gladek akvarelni papir sem odtisnila MFT štampiljko z ljubkim motivom.

Uporabila sem MFT črno hibridno blazinico.


Za barvanje sem vzela ene stare akvarelne barvice, ki sem jih kombinirala s prima marketing

barvami, ki so super.


Ko se je vse skupaj dobro posušilo, sem motiv obrezala s pravokotno šablono in ga prilepila na osnovo za voščilnice.

Na spodnji rob sem odtisnila še napis, tokrat je v angleščini in je sestavni del štampiljke.



Material, ki sem ga uporabila, najdete v DARILNICI KLAVDIJA, Štampiljke trenutno nima, vem pa, da vam jo bo z veseljem naročila. 


Pokukajte še k ANDREJI in GOGI in si oglejte , kaj sta vam pripravili za inspiracijo. 

Uživajte v poletju in dopustih, pa lepo vabljene k sodelovanju. Pokažite vaše izdelke in se prepustite domišljiji.

Adijo!
Romana


1 komentar:

  1. Samo barvanje mi povzroča kar nekaj preglavic. Ti, si svoj prikupni motiv pobarvala vrhunsko. Všečna voščilnica.
    Bodi lepo.
    Danica

    OdgovoriIzbriši