torek, 19. oktober 2021

ROŽNATI OKTOBER

Ta mesec predstavljamo pri DARILNICI KLAVDIJA znamko ustvarjalnih pripomočkov Ranger.

Ker pa je mesec Oktober, mesec boja proti raku dojk, sem se odločila ,da izdelam nekaj na to temo.

Izdelala sem dve voščilnici, ki pa se v bistvu dopolnjujeta, oziroma je postopek izdelave tak, da nastaneta dva odtisa, pozitiv in  lahko bi rekla negativ. 


  Za izdelavo sem uporabila različne odtenke roza alkoholnih tušev oz. inkov .



Najprej sem Yupo papir obrezala na primerno velikost. Na aplikator iz filca sem nakapljala vse odtenke roza barve in poštampljala cel papirček.  Nato sem dodala še malo alkohola in z razpihovalcem barvo razpihala, da se je začela prelivati in je tako ustvarila marmornati videz.  Vsake toliko sem kapnila še malo barve, da sem dobila bolj žive odtenke. Prav na koncu sem dodala še par kapljic Alloy -a.  

Alloy je črnilo iz zlitine, posebej oblikovano z edinstvenimi kovinskimi prahci, ki ustvarjajo intenzivne kovinske poudarke, če ga kombiniramo z alkoholnimi črnili in raztopino za mešanje alkohola na neporoznih površinah. 


Sami tuši v kombinaciji z alkoholom se izredno hitro sušijo, zato sem vsake toliko dodala še alkohol, da so bili prelivi lepši. Jaz pa sem od hlapov postala kar dobre volje. 


Nastal je čudovit marmorni vzorec in srebrni Alloy je naredil lep kontrast. 

Na štampiljko sem dobro nanesla medij Alcohol lift ink in odtisnila na pobarvan papir. Dobro sem pogladila iz vseh strani in počakala nekaj minut da je medij začel delovati. Pri tem postopku medij sproži reakcijo, da se z odtisom štampiljka obarva z alkoholnimi inki. 



Na papirju pa ostane odtis štampiljke , ki je površino razbarvala. 


Obarvano štampiljko pa sem odtisnila na bel papir, gramature 250 gr. , ki je namenjen barvanju z alhoholnimi markerji. 



Tako sem dobila dva kartončka iz katerih sem sestavila dve voščilnici. 

Na vsako voščilnico sem prilepila banner z napisom najlepšega para. 





Ves material, razen šablon Najlepšega para, najdete na poličkah DARILNICA KLAVDIJA.


Da bom pa še dobrodelna, voščilnici prijavljam na Izziv # 296 EUROPA DONNA, pri CRAFTALNICI. 

Lepo se imejte!

Romana


5 komentarjev:

  1. Wauuu fantastično ustvarjanje barvnih efektov si nam predstavila.
    Zelo lepi voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za tvoj podroben opis izdelave voščilnice. Nekaj takega me že dolgo mika, da bi naredila.
    Morda si me tokrat ti prepričala, da se končno lotim alcohol inkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ni kaj, za tole tehniko bom šla pa gar k tebi v šolo! Hvala, ker z zelo lepo rožnato voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Romana, čudovite čestitke si naredila :-)) Krasna pisana ozadja si ustvarila.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ustvarjanje z inki! Čudoviti sta in hvala ker si se nam pridružila pri Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši