sreda, 24. november 2021

PODARJENO Z LJUBEZNIJO

V mesecu Novembru, pri DARILNICI KLAVDIJA, predstavljamo znamko Heart Felt creations. Ker imam šablon te znamke kar precej, sem malo pobrskala po njih in se ustavila pri šabloni, s katero lahko izdelamo darilno škatlico, svečnik ali pa obesek za na novoletno jelko. 

Najprej sem s šablono iz 350 gr papirja izrezala osnovo.

Z malo šablono sem izrezala še notranji del.

Postopek sem ponovila 4-krat, za vsako stranico enkrat.  Nato sem s tekočim lepilom zalepila vse štiri stranice , da je nastala škatlica. 

Iz rdečega okrasnega papirja sem izrezala pripadajoči okrasni zgornji del. 


Iz ostankov istega kartona sem izrezala male božične zvezde in listke božjega drevca, ravno tako znamke Heart felt.


Cvetove  božične zvezde in listke božjega drevca sem osenčila z memento blazinicami.
 Z lepilno pištolo sem sestavila cvetke in v notranjosti, namesto pestičev, potresla zlate steklene kroglice.  Da cvetovi ne bi odpadli, sem jih pritrdila z lepilno pištolo. Na zgornji del pa sem okoli prilepila rdeč satenast trak s pentljico.
V notranjost sem tokrat vstavila brlečo svečko in nastala je prikupna lučka, ki jo lahko uporabimo za novoletni okras. 


Šablona za škatlico je pa tale na slikici. 



Ves material, ki sem ga uporabila je iz moje najljubše trgovine DARILNICE KLAVDIJA.


Lepo se imejte! V mesecu Decembru pa bo ekipa Darilnice Klavdija predstavila izdelke drugega proizvajalca. 
Adijo!
Romana






 


  

1 komentar:

  1. Tudi sama imam kar nekaj njihovih šablon in štampiljk. Moram priznati, da jih čisto premalo uporabljam. Ti si s šablono za škatlico naredila lep božični okras.

    OdgovoriIzbriši