petek, 1. april 2022

70. Izziv FB Papirčkarice- Velika noč

Letos bomo v mesecu Aprilu barvali jajčka,  ker je Velika noč kar pozno.

 Pri FB Papirčkaricah je tako za izziv tema na Veliko noč. 

Da ni vedno voščilnica, sem tokrat izdelala malo škatlico.


  Že dolgo nazaj sem kupila šablono in jo pospravila. Nanjo sem že skoraj pozabila in ko sem z njo izrezala pokrove škatlice, me je skoraj kap. Vse skupaj je tako majhno, cca 10 cm x 7cm.  V mojem spominu je bila večja. 


Vzela sem bel karton od Tim Holtza - woodgrain cardstock in iz njega zrezala oba pokrova. 


Oba pokrova sem osenčila z Distress ink vintage foto in na sredini izrezala okence.


Na spodnji pokrov sem v notranjost prilepila belo ograjo. Na spodnji rob pa sem nalepila mah.

Nato sem vse skupaj zložila v škatlico in pričela z okraševanjem.


Uporabila sem stiroporasta jajčka, ki sem jih predhodno pobarvala in dodala malo pozlate.

Dodala sem še male tulipančke in dva piščanca, ki sem ju zalepila na zunanjo stran. 

Na vrhu pa sem ovila okoli škatlice tanko vrvico, jo zavozlala v desnem zgornjem kotu in dodala pentljico.

Na zgornjo stranico škatlice sem montirala kovinski ročaj.


Vse skupaj je izpadlo majhno in simpatično. 




Skoraj ves material,ki sem ga uporabila, sem nabrala na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


https://www.darilnica-klavdija.si/

Vabim vas, da pokukate še k Andreji in Gogi, ki sta ravno tako ustvarjali na temo Velike noči.

Lepo se imejte!

Romana


Ni komentarjev:

Objavite komentar