ponedeljek, 2. maj 2022

71. izziv FB Papirčkarice _ Metulji

V mesecu Maju bomo pri Izzivu na FB Papirčkaricah ustvarjale na temo metuljev.


 Za osnovo voščilnice sem vzela velikost mini slim. S šablono Najlepšega para sem najprej izrezala perforirano ozadje.

Za vrhnjo plast sem s šablono tagca najprej izrezala okvirček iz oranžnega papirja.

Nato pa še tagec iz belega papirja , na katerem sem na spodnjem delu s šablono izrezala vijugice s srčki. Pod tagec sem nato zalepila še oranžen papir, da se je videl skozi male luknjice in srčke.

Dodala sem še okvirček. 

Prilepila sem en večji metulj, sestavljen iz treh plasti, vmesni del je iz paus papirja, in še dva mala. Dodala sem še Nuvo kapljice in napis Hvala.

Ves material, razen šablon Najlepšega para, sem nabrala na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



Vabim vas še k Andreji  in Gogi, ki sta vam tudi pripravili inspiracijske izdelke.

Lepo se imejte!
Romana

-----------------------------------------------------------------------------

*  bel papir

* barvni papir

* šablona tagec

*Nuvo kapljice

* obojestranski lepilni trak

* lepilo

*šablona Najlepši par

1 komentar: