sreda, 8. junij 2022

Lemoncraft - Okrašen zvezek

Papirji znamke Lemoncraft so izredno dobre kvalitete. Njihova struktura, barva in vzorci, kar kličejo, da jih uporabimo.

lotila sem se okraševanja zvezka z spiralo A5 formata.


Uporabila sem papirje iz serije My sweet provence in Basic of Violet Silence.


Vse izrezke sem izdatno nacefrala in osenčila z Vintage foto Distrss inkom.

Na sprednjo in zadnjo platnico sem zalepila okrasne trakove.


V plasteh sem lepila izrezke , na spodnji rob sem dodala del papirnate čipke. 

Rožice so obvezne, poleg njih pa sem dodala še ključek in ključavnico poleg pentljice iz rjave vrvice.


In še malo kristalčkov.


Ves material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


https://www.darilnica-klavdija.si/


Vabim vas še k Andreji  in Gogi, ki bosta ta mesec tudi ustvarjali z Lemoncraft papirji.

Lepo se imejte!

Romana

---------------------------------------------------------------

*Lemoncraft papirji Basic of violet silence in My sweet Prowence

*zvezek z spiralo A5

*satenasti trakovi

*mini kristalčki

*bleščice v svinčniku Wink of Stella

Ni komentarjev:

Objavite komentar