sreda, 6. julij 2022

STUDIO LIGHT -Morska voščilnica

Pozdravljeni!

 V mesecu Juliju pri DARILNICI KLAVDIJA predstavljamo izdelke Studio Light.

 Studio Light proizvaja široko paleto potrebščin za ustvarjanje , vključno s papirjem, šablonami in štampiljkami.  Svetovna blagovna znamka Studio Light ponuja nove kreativne in edinstvene oblike izdelkov.

Ker je poletje sem izdelala voščilnico za rojstni dan, z morskim pridihom.



 Sama oblika voščilnice je nenavadna, vsaj za naše poglede. 
Pri šablonah Studio light mi je všeč, ker so izdelane tako, da se med seboj dopolnjujejo in ni potrebno razmišljati o merah.
Za osnovo sem vzela bel karton lanene strukture. Za okrasitev pa sem izbrala  modre odtenke papirja.



Sledila je še okrasitev. Iz istega kompleta sem izrezala par okraskov, naj povem, da ročnega izrezovanja ne maram, mi je pa olajšal izrezovanje bel rob okoli vsakega predmeta.


Skozi luknjice sem pretaknila moder svilen trak. Dodala sem še napis Vse najboljše iz seta štampiljk Darilnice Klavdija.  Prostor za posvetilo pa je na zadnji strani voščilnice.


Material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



Vabim vas še k Andreji in Gogi, ki v tem mesecu ravno tako ustvarjata s pripomočki Studio Light.

Lep morski pozdrav!
Romana



--------------------------------------------------------------------

*karton z laneno strukturo

*scrapbook papir Studio Light

*svilen trak

*šablone Studio Light

Štampiljka Napisi Darilnica Klavdija








2 komentarja:

  1. Krasna voščilnica. Lepe barve in izrezki. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooh, kakšna zanimiva oblika voščilnice. In prekrasna uporaba papirjev ter vseh izrezkov. Prava morska dogodivščina se dogaja na tvoji morski voščilnici. Čudovita je! In hvala za predstavitev. Priznam, da mi tale blagovna znamka ne pride velikokrat pod roke in mi je bolj nepoznana.

    OdgovoriIzbriši