sreda, 5. oktober 2022

76. IZZIV FB Papirčkarice - LUNCA SE GUNCA

Z Septembrom se je dokončno poslovilo poletje in k nam je prišla jesen. Meni najljubši letni čas. 

Pri FB Papirčkaricah pa imamo že nov izziv. Tokratna tema je karkoli jesenskega ali na temo noč čarovnic.

Že ko je izšla Nova jesenska kolekcija Tim Holtza, mi je v oči padla šablona prestrašene lune. Seveda sem jo mogla imeti.


Ozadje sem pobarvala z Distress oxide blazinicami in poškropila z Mica distress sprayi. V spodnji levi kot sem z wattermark blazinico odtisnila pajkovo mrežo in posula z belim emboss prahom. Luno sem sestavila iz različnih odtenkov ostanka papirja. Z Sizzikovo šablono abecede sem izrezala še črke. Te črke so mi zelo všeč, ker so velike in ozke.


Ves material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



  Vabim vas, da pokukate še k Andreji  in Gogi, ki sta vam pripravili čudoviti inspiraciji.

Lepo se imejte!
Romana


----------------------------------------------------

* osnova za voščilnice iu eko kartona

*akvarelni papir

*distress oxide blazinice

*obojestranski lepilni trak

*Šalona Abeceda

*šablona Lune

*Wow bel embossing prah


Ni komentarjev:

Objavite komentar