torek, 1. november 2022

77.IZZIV Fb Papirčkarice - MOŠKA VOŠČILNICA

 Pozdravljeni!

Mesec November je tu in z njim tudi nov izziv. Tokratna tema izziva Fb Papčkarice je karkoli moškega oz. karkoli kar je namenjeno moškim. 

Izdelala sem voščilnico, na kateri je mož, ki je v prvotni ideji vampir, a ker je noč čarovnic mimo, sem ga predelala v moža, ki pa je zaradi svojih potez še vedno strašljiv. 

Za osnovo sem vzela kraft karton. Na akvarelni papir sem z Mica distress spraji našprejala ozadje. Dodala sem še par vzorcev preko stencil šablon. Uporabila sem  Distress crackle paint - Candy rock in Jewel efect pasto od Prima Marketing.

Šabloni iz katere sem izdelala moža, dodatni klobuk in monokel sta od Tim Holtza.




Material najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.


https://www.darilnica-klavdija.si/


Vabim vas, da pokukate še k Andreji in Gogi, ki sta vam ravno tako pripravili inspiracijske izdelke. 

Vabljeni k sodelovanju! Slikice vaših izdelkov prilepite v album Fb skupini PAPIRČKARIC.

Za sodelovanje v nagradni igri, prilepite vsaj 2 povezavi do pripomočkov iz DARILNICE KLAVDIJA.



Lepo se imejte!

Romana



-------------------------------------------------------

*osnova za voščilnice

* šablone Tim Holtza

*Distress Mica sprejčki

*stencil šablone Tim Holtza

*Crackle Distress paint Candy rock

*Prima marketing Jewel effect paste

Ni komentarjev:

Objavite komentar