sreda, 4. januar 2023

Vaessen Creative - Preprosto

 V Januarju pri DARILNICI KLAVDIJA predstavljamo pripomočke Vaessen kreative.

Vaessen Creative je  vsestranski dobavitelj materialov za obrt in veletrgovec. V  raznolikem izboru boste našli na desetine  hobi znamk, kot so American Crafts, We R Memory Keepers, Ranger Ink, Tonic Studios in Sizzix. Poleg tega nudijo tudi kakovostne izdelke po privlačnih cenah pod lastno oznako Vaessen Creative.

Izdelala sem zelo preprosto voščilnico, saj sem ugotovila, da imam od njihove znamke samo en robni luknjač. 

Iz dveh različnih papirjev sem izrezala 3,5 cm široke in 10 cm dolge trakove in jih obdelala z luknjačem. 

Nato sem jih izmenično zalepila iz obeh strani. 

Na sredino sem zalepila roza trak s pikami in ujemajoči kartonček z napisom Z Ljubeznijo.

Na zgornji in spodnji rob sem nalepila polperlice v nežno roza barvi. Dodala sem še pentljo. 

Voščilnica je sila enostavna in jo lahko izdelamo v kratkem času, če smo na tesnem s časom ali pa imamo bolj malo pripomočkov.


                                                Material najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



Lepo se imejte !
Romana



----------------------------------------------------------

*robni luknjač Vaessen kreative

*osnove za voščilnice

*okrasni papir 

*polperlice

*satenast roza trak s pikami




Ni komentarjev:

Objavite komentar