sreda, 8. februar 2023

Zate

V mesecu Februarju pri Darilnici Klavdija predstavljamo znamko Ranger. Več o njej sem napisala že v jesenski objavi. Mislim da ni ustvarjalke, ki ne bi imela vsaj enega njihovega pripomočka.  Meni najljubše so Distress barve in pa alkoholni inki. Tokrat sem se igrala za alkoholom. Namreč pri izdelavi sem uporabljala izopropilni alkohol in od hlapov sem bila čisto out.


Uporabila sem Rangerjev jupo papir, ki sem ga obrezala na format A5. Mizo sem dobro obložila z nepremočljivo podlago in papirnatimi brisačkami. Pri uporabi alkoholnih inkov priporočam uporabo rokavic za enkratno uporabo, saj ko se barva enkrat vpije v kožo, gre težko dol. In seveda odprto okno, kajti hlapi izopropilnega alkohola lahko povzročijo glavobol.
Packanje mi je bilo v užitek. Za hitro sušenje sem uporabila Rangerjev pihalnik in toplotno pištolo. Je zelo tiha, piha ne premočno in temperatura je ravno prava in zelo težko prismodiš papir.


Naredila sem tri variante, vse z istimi barvami.



Pri vseh treh izvedbah sem uporabila zlat Alloy. Pri tem moram poudariti, da če Alloy redčimo samo z alkoholom, nanos ko se posuši, ni obstojen in če podrsamo s prstom po njem, nam na prstu ostane barva. Zato sem uporabila aklohol blend solution, ki poskrbi da je barva obstojna.


Iz belega kartona sem izrezala cvet, ga potapkala z embossing blazinico in posula s zlatim prahcem. Isto sem naredila s črkami. Na trak iz paus papirja sem zalepila napis . Trak sem zalepila na spodnjo tretjino voščilnice. Vmes med osnovo in kartico sem zalepila še črn kartonček za obrobo. Dodala sem še malo zlatih Nuvo kapljic.


Material, ki sem ga uporabila najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.






Vabim vas, da pokukate še k Andreji in Gogi, ki sta tudi ustvarjali z Rangerjevimi pripomočki.

Lepo se imejte!
Romana




________________________________________________-

*Yupo papir Ranger

*Ranger toplotna pištola

*alkoholni inki in Alloy

*alkohol blending solution

*zlat embossing prah

*paus papir

*Sizzix šablona travniške cvetlice

Nuvo drops













1 komentar:

  1. Draga Romana, fantastično si razpihala barvo po papirju. Sama sem se že kar nekajkrat spopadla s to tehniko pa nikoli nisem bila zadovoljna. Tebi je to res super uspelo. S strinjam s teboj, ko se lotiš te tehnike moraš biti pozoren kar na nekaj stvari in ti si na to zelo dobro opozorila.

    OdgovoriIzbriši