sobota, 4. marec 2023

81. izziv na Fb Papirčkarice - ptica

Pozdravljeni!

Začel se je nov mesec, mesec Marec in prav počasi k nam prihaja pomlad. Na Fb Papirčkaricah pa imamo nov izziv. Tokratna tema so ptiči. 

Izdelala sem preprosto voščilnico, na kateri je osrednji lik Crazy bird. Tako se imenuje kolekcija štampiljk Tim Holtza. 


  Za ozadje sem vzela papir iz kolekcije Tim Holtza  Ideaology worn wallpaper scraps.

Obšivala sem ga s črno nitko na šivalni stroj. Na manjši eko karton sem z embossing srajčko embosirala, da sem dobila prerez debla. Osenčila sem ga z vintage foto in rusty hinge embossing blazinico.Čez sem posula malo belega enamela , da ne izgleda preveč pusto. 

S šablono sem iz umetnega usnja izrezala pravokotnik v obliki poštne znamke in ga obšivala. Na akvarelni papir sem odtisnila ptiča in še nekaj malih napisov. Osenčila sem ga z vintage foto, da sem poudarila kontrast.


 Dodala sem še napis iz ujemajočega seta papirja. Za piko na i sem v zgornji in spodnji kot nalepila še dve polperlici.


Večino materiala sem nabrala na poličkah DARILNICE KLAVDIJA. 




Vabim vas še k Andreji  in Gogi , ki sta vam pripravile inspiracijske izdelke. 

Fotografije izdelkov lepite v album na FB Papirčkarice. Če se želite potegovati za nagrado, prilepite 2 povezavi do izdelkov v Darilnici Klavdija. 

Lepo se imejte!

Romana




Ni komentarjev:

Objavite komentar