ponedeljek, 7. marec 2016

Washi tape - pike in črte

Tale voščilnica je bila narejena prav za izziv CRAFT-alnice. Prvič sem uporabila washi tape. Za osnovo sem uporabila natur papir, na katerega sem skombinirala rdeče - belo. Ozadje slikice je obrobljeno s pikastim washi tapem. črtast washi pa sem uporabila za trak. Sama štampiljka je Mo Manning, pobarvana s Copici. Za piko na i sem dodala še zvezdico. Prijavljam jo na 155. izziv CRAFT-alnica: washi tape.

9 komentarjev:

  1. Krasno si uporabila washi trak, sploh za okvir se mi dopade ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si uporabila Washije, všeč mi je tudi motiv, lepo je pobarvan.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno pobarvan motiv in zelo lepo sestavljena voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo všečna voščilnica, kar naprej si jo ogledujem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si uporabila washije in izdelala čudovito voščilnico :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zares lepo voščilnico si ustvarila in krasno uporabila washija. Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč! Super si uporabila washije

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilbnica je nastala in super si se znašla z washi-ji.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši