petek, 11. marec 2016

Zahvala za prijateljstvo

                     Prijateljstvo je nepotrebno kot filozofija, kot umetnost....                                                    Nobene vrednosti za preživetje nima; vendar je ena izmed tistih                                                                     reči, ki dajejo vrednost preživetju.                                                                                                         C.S.LEWIS                                        
        Ta voščilnica je namenjena kot zahvala za prijateljstvo. Za ozadje sem uporabila štampiljko Tine Baša. Da so posamezni delčki,ki so nalepljeni po vrhu prišli bolj do izraza, sem uporabila paus papir, da je ozadje malce zamegljeno. V kotu je rožica sestavljena iz dveh washi teipov prilepljenih na belo podlago. Dodala sem še pentljico iz vrvice, gumbek in še par rdečih perlic.
        To voščilnico prijavljam za izziv   http://www.najlepsi-par.si/ko-me-inspirira-46/

  

                                  

1 komentar:

  1. Zelo mi je všeč, kako si se poigrala z napisom in ustvarila domiselno voščilnico. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši