torek, 18. september 2018

ŽENSKI POKLICI

 Tokratna tema DT Darilnice Klavdija so ženski poklici. Na to temo sem izdelala voščilnico za geometrico. Priznam da je bila naloga kar težka, poklica namreč ne poznam prav dobro. Da pa ne bi izpadlo tako strogo tehnično, sem malce začinila s humorjem
 Geometrike večkrat srečamo v naravi oz. ob cestah , ko merijo teren. Zato sem voščilnico izdelala da na prvi pogled izgleda kot najbolj enostavni teodolit- kamera. Vendar tokrat geometrica skozi objekt ne bo opazovala teren, pač pa nekoga.
  Za osnovo sem vzela dva akvarelna papirja A4 formata. Obrezala sem ju na velikost 21x17cm in ju zapognila na sredini po širini, tako da sem dobila dve osnovi 10,5x 17.
Na zunanjo eno stran osnove sem nalepila obojestranski lepilni trak in obe osnovi zalepila skupaj. 
 Iz rumenega scrapbook papirja sem izrezala dva kartončka 10,5 x17 in ju zalepila na zadnji strani,tretjo stranico in notranjost pa sem oblepila s sivim pikastim papirjem.

  Na prvo stran sem izrezala krog za okence. Iz sivega papirja sem izrezala še okrogel okvir za na obe strani. Ravno tako sem iz grafoskopske folije izrezala krog in ga prilepila na zunanjo stran voščilnice. 
Čez sem nato dodala še okrogel okvirček.Nato sem okvirček prilepila še na notranjo stran. Tako je osnovna ureditev končana.
  Na sredino notranjosti voščilnice sem nalepila belo osnovo, ki je namenjena posvetilu oz. voščilu. Na levo stranico na notranji strani sem prilepila kartonček z napisom Vse najboljše. Na desno notranjo stran sem dodala majhno kuvertico za darilno kartico ali denar. 
 Na desno zunanjo stran pa sem prilepila pobarvano digitalno štampiljko, tako da je vidna skozi okence, ko je voščilnica spravljena.
  Da se voščilnica ne bi razpirala, sem iz sivega kartona izrezala trak 23x 5cm in ga zalepila da sem dobila tulec.
 Na zgornji strani tulca pa sem prilepila mini tipkovnico z monitorčkom, kot je na teodolitu. 


 Ves uporabljen material je iz DARILNICE KLAVDIJA.
 Na spletni strani DARILNICE KLAVDIJA pa si lahko ogledate ideje na to temo tudi od ostalih članic tima. 



SANDRA- v torek 11.9.2018
JASMINA-v četrtek 13.9.2018
VEANA - v četrtek 20.9.2018.

Objava je nastala v sodelovanju z DARILNICO KLAVDIJA




Lep pozdrav do prihodnjič

ROMANA

Ni komentarjev:

Objavite komentar