torek, 25. september 2018

BUČA

 


     Nekateri ste morda žalostni, da ni več poletja in toplih dni, a tudi jesen prinaša svoje radosti in lepote.Predvsem pa v jeseni pobiramo ogromno različnih plodov narave, od buč, grozdja, jabolk do orehov in kostanja.   
  Tokratna tema DT Darilnice Klavdija so BUČE.
Na to temo sem izdelala malo knjižico v katero lahko zberemo različne recepte za pripravo buč.


    Iz lepenke sem izrezala 7 kartončkov v velikosti 15x11cm. Ravno tako sem iz scrapbook papirja izrezala 14 enako velikih pravokotnikov, katere sem z obojestranskim lepilnim trakom prilepila na obe strani kartončkov.

  
  Še preden sem jih zlepila skupaj, sem jih osenčila z Distress inki, v rumeni rjavi ,zeleni in oranžni barvi , v barvah jeseni. 

 Da bi vse kartončke lahko povezala skupaj z rinkicami, sem z luknjačem naredila dve luknjici.


  Zamislila sem si, da bodo recepti na majhnih kartončkih, zato sem izrezala iz bele lepenke 22 kartončkov v velikosti 11 x 8cm.   


 Z obojestranskim lepilnim trakom sem zalepila po dva skupaj in dodala izrezek za lažji prijem.


Hkrati pa sem na stranice knjižice naredila 11 žepkov, v katere vstavimo kartončke. Ker se mi je zdelo vse preveč pusto, sem s štanco Marthe Stewart izrezala papirno čipko, dodala ozek papirnat trak in pentljico.  Spodnji del žepka pa sem okrasila z izrezki Cottage cutz šablon.  




    Sprednjo stran sem okrasila s pobarvano digi štampiljko in ji dodala še pentljo iz rafije, barvne javorjeve listke in mini sončnice. 




Ves uporabljen material se dobi v trgovini DARILNICA KLAVDIJA .
Objava je nastala v sodelovanju z 





  Ostale ideje DT ustvarjalk pa si lahko ogledate v prihodnjih terminih:

 JASMINA  27.9.2018
 ALMA     2.10.2018
 ZVEZDANA 4.10.2018

Lep pozdrav. Romana







Ni komentarjev:

Objavite komentar