torek, 30. oktober 2018

PO SKICI

Pozdravljeni. Tokratna tema Dt Darilnice Klavdija je izdelek po skici. Izdelala sem scrapbook stran - Layout, posvečen prijateljstvu.



Avtorica skice je Miyuki Kawakami.





 Za izdelavo sem uporabila:  -potiskane papirje Lemoncraft, kolekcijo Violent silence- basic,
 -potiskan papir Lemoncraft, kolekcija Leaves 01,
 -obojestranski lepilni trak,
 -pištolo za vroče lepljenje,
 -distress blazinice: vintage foto in seedless preserves,
 -cefralnik robov,
 -rožice Mini succulents od Little Birdie,
 -Rjav karton 300g 2 kosa,
 -nuvo Glimmer pasto Moonstone,
 -stencil šabloni Tim Holtz,
 -rezalno šablono in štampiljko Najlepši par,
 -rezalno šablon,o Za Tagce od Sizzixa
 -Štampiljke z napisi  Darilnica Klavdija,
 -Nuvo kapljice,
 -izrezke iz chipboarda,
 - gloss accents,
 -sparkles, brush marker spectrum noir, clear.





 Za osnovo sem vzela dva rjava kartona 300g in ju z oboestranskim lepilnim trakom zalepila skupaj, da je osnova postala bolj trda. Iz kolekcij Violent silence in Leaves 01 sem izbrala papirje različnih barv.
 Najprej sem na osnovo zalepila svetlejši vijolični papir v nežnem vzorcu. Robove sem osenčila z Distress blazinicam v vintage foto in seedlees preserves.


 Za popestritev sem z lopatko preko stencil šablon nanesla še malo glimmer paste. Počakala sem da se je vse skupaj dobro posušilo.



 Pripravila sem si ostalo dekoracijo: fotografiji,na mini sekulente sem s čopičem nanesla malo bleščic v lepilu, izrezala dva tagca in ostale tri pravokotnike, katere sem ostrgala s cefralnikom robov in osenčila z distressi.

 Na temno vijoličen papir sem najprej odtisnila štampiljko ZATE, posula s prozornim emboss prahom in obdelala. Nato sem sz ujemajočo šablono izrezala napis. Za manjša dva napisa pa sem uporabila enktatne štampiljke Darilnica Klavdija.
 Nato sem začela sestavljati po skici. Najprej sem zalepila vse pravokotnike in tagca, nato sem dodala fotografiji.


 Z lepilno pištolo sem prilepila izrezke iz chipboarda in rožice.


Z lepilom sem zalepila napis Zate. Ostala dva napisa pa sem prilepila z 3D penco. Dodala sem še srčke pod ZATE in jim dodala glossy accent za 3D videz. Okoli rožic pa sem dodala malo prozornih nuvo kapljic.








Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija .
.



 Vabljeni ko ogledom ostalih članic DT Darilnice Klavdija.

  Sandra 6.11. 2018 ,
  Jasmina 8.11. 2018.

 Preživite te jesenske dni čim lepše. Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar