torek, 9. oktober 2018

SOŽALNICA

Solza, žalost, bolečina
te zbudila ni,
a ostala je tišina,
ki močno boli.
(T.Pavček)

 Tokratna tema DT Darilnice Klavdija je bolj žalostne narave in sicer SOŽALNICA.
Za ta namen sem se odločila izdelati sožalnico z dodano škatlico za čajne svečke, ki jih lahko prižgemo ob sliki umrlega.



 Iz črnega scrapbook papirja sem izrezala polo v velikosti 12x9 inch. V inchih pišem zato, ker je bila moja prva plošča z utori v inčih in mi je tudi muštr ,beri skica, ostala v inčih.




 Na ultimat pro sem papir zapognila po priloženi skici. S skalpelom, sem ob ravnilu odrezala oba stranska robova do osnove za škatlico. Robove za škatlico sem zarezala v trapez,da sem lažje zalepila.



 Nato sem na strani, ki je na vrhu škatlice ,izrezala pravokotnik cca 0,5 incha od vseh 4 robov. Iz acetatne folije sem ravno tako izrezala pravokotnik,katerega sem prilepila na  izrez v osnovi škatlice in je nastalo okence. 
Škatlico sem z obojestranskim lepilnim trakom zalepila, odprto sem pustila samo eno stran, skozi katero sem vstavila pet čajnih svečk. Zalepim do konca.



 Za okrasitev sem izrezala dva pepita kartončka v velikosti 18,5X 8cm in dva bela karončka v velikosti 18X 7,5cm.  Bela kartončka sem prilepila na pepita in tako dobila dve osnovi za okrasitev. 


Enega sem nalepila v notranjost sožalnice, drugega sem okrasila.


Za izrez svečke sem uporabila Memory box šablono. Na kartonček 6,5cm X2cm sem z emboss blazinico odtisnila napis Iskreno sožalje in ga potresla z Nuvo črnim emboss prahom. S toplotno pištolo sem prah obdelala.Nato sem kartonček prilepila na črn papir in obrezala cca 3mm proč od roba.Tako izrez sveče kot kartonček z napisom, sem na osnovo zalepila z lepilom. 


Ker taka oblika sožalnice ne gre v navadno kuverto, sem izdelala še ustrezno škatlico, ki se odpira kot kuverta.


Ostale ideje DT ustvarjalk pa si lahko ogledate v prihodnjih terminih:

JASMINA 11.10.2018

SANDRA 16.10.2018

Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija.




LEP POZDRAV DO NASLEDNJE IDEJE.

ROMANA

1 komentar:

  1. Kaj naj drugega zapišem, kot to, da je sožalnica zelo lepa in hkrati s svečkami pomoč v trenutkih žalovanja.

    OdgovoriIzbriši