petek, 1. februar 2019

FB PAPIRČKARICE 33.IZZIV - ZAČARAN GOZD


KDOR HOČE VIDETI, MORA GLEDATI S SRCEM.
                                                                        Antoin de Saint Exupery

V mesecu februarju je na FB PAPRČKARICE izziv ZAČARAN GOZD.



    Na belo osnovo sem z Distress inki , Stormy sky, faded jeans in black soot, naredila ozadje in s black soot -om odtisnila štampiljke zelenja in metuljčkov.



Iz akvarelnega papirja sem izrezala kvadrat 10 x10x cm in na sredino odtisnila luno, iz kolekcije Altenew. Pokrila sem jo z okroglim izrezom, da sem lahko osenčila ozadje. S štampiljkami zelenja, ki sem jih uporabila že na osnovi, sem poštempljala rob. Na sredino pa sem z Versa mark prozorno blazinico odtisnila najprej štampiljko štora in odtis potresla s črnim Nuvo emboss prahcem. S podganco (grelno pištolo) sem prah stopila. Po istem postopku sem naredila še vilo.



Iz belega karona sem s šablono Crea-Nest-Lies šablona št. 54 XXL izrezala kvadrat in mu na sredino prilepila kartonček z vilinko. 

Ves potreben material najdete v spletni trgovini DARILNICA KLAVDIJA.


Lep pozdrav do prihodnjič.

Romana

2 komentarja:

  1. Super si naredila. Kako si fajn uporabila štampiljke, sedaj, ko jih vidim pri tebi mi postajajo všeč.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si naredila. Kako si fajn uporabila štampiljke, sedaj, ko jih vidim pri tebi mi postajajo všeč.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši