ponedeljek, 11. februar 2019

PRIJATELJSTVO


Stari prijatelji ostanejo vedno iste starosti.
(Pam Brown)
Pravi prijatelji so redki, a toliko bolj dragoceni. V ta namen sem izdelala LAYOUT. In sicer po skici iz 228. izziva na CRAFTALNICI.
Za osnovo sem uporabila papir iz LemonCraftove kolekcije YULETIDE.


Kombinirala sem papirje v natur in beli barvi. Ura je narejena iz plute in natur papirja.
Za dodatke sem uporabila rožice in polperlice. osnovo sem osenčila z distress ink blazinico , poštempljala z različnimi motivi in popestrila z embossing pasto.




Tale LAYOUT prijavljam na 228.izziv CRAFTALNICE in
SCRAPPING4FUNCHALLENGES.


Material je iz DARILNICE KLAVDIJA



Hvala za oglede in komentarje.

Romana

5 komentarjev:

  1. Krasen LO. Všeč mi je izbira barv in dodatkov, ki prav lepo dopolnjujejo in povdarilo krasno ČB fotografijo. Navdušena! Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici. Keti, gostujoča članica DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Prachtige kaart en sketch
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun
    Renate DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Romana, moj komentar je malce pozen, ker sem si vzela oddih; no ni ravno oddih, če sem smučala, ampak važno je, da je bilo čudovito :-))
    Naredila si čudovit LO in ga zelo lepo sestavila po dani skici. Všeč mi je tvoja zgodba o prijateljstvu ... Krasnih barv je!
    Bo treba ponovit, ker nam je vsem šlo krasno od rok .-))))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit LO. Dodelan do zadnje podrobnosti kot so rdeča pikica na sredi ure, pentljica ob rožicah, krasno izdelano srce na tagcu in še in še.... Hvala, ker sodeluješ pri KRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito izdelan list za Scrapbook album. Všeč so mi vsi detajli in pa seveda lepa fotka.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši