nedelja, 11. avgust 2019

BAKRENI ANGEL


Na Christmas Card Throwdown je nov izziv. Tokratna tema so barve: bakrena, temno in svetlo modra. Priznam, da so te barve zame malce neobičajne, pa sem si rekla, da vseeno poskusim.
Poigrala sem se z Distress oxidi. Nisem jih še uporabljala, bolj sem vajena inkov. Vzela sem tumbled glass in chipped sapphire in ju s krtačkami nanesla na bel papir.


Moram priznati, da so te mehke krtačke zakooon! 

Prav na koncu sem pobarvan kartonček poškropila z malo vode in popivnala s papirnatim robčkom.
Nato sem z watermark blazinico odtisnila štampiljko in odtis posula z Nuvo emboss prahom bakrene barve. Z grelno pištolo sem prah segrela, da se je stopil. Na dno sem po istem postopku naredila še napis" Vesele praznike."

Voščilnico prijavljam na AVGUST COLOUR CHALLENGE .






Adijo in lep teden!

Romana

3 komentarji:

  1. Čudovita je, prav zares čisto angelska :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica in kako krasno si uporabila zahtevane barve :-)) Lepo ozadje si naredila!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Congratulations, we have chosen you as our winner at 52CCT and would like to invite you to be our guest designer. Please contact me if you would like to join in. Alison x

    OdgovoriIzbriši