četrtek, 15. avgust 2019

OBŠIVANA VOŠČILNICA

Danes sem se namenila, da malo pospravim mojo ustvarjalno sobo, saj res ne najdem ničesar več. Pa je ostalo samo pri nameri, me je kar vleklo k ustvarjanju.
Zadnje čase me vleče k izdelavi moških voščilnic v barvah narave. 
Ker je na Scrapping4funChallenges še danes izziv KARKOLI S ŠIVI, sem se odločila, da naredim eno v tem stilu. Za šive sem uporabila kar šivalni stroj. Na enem kartončku pa so šivi samo vrezani.


Pas s sponko je narejen s šablono Heartfelt creations -Pampered pooch pals.Samo sponko sem obdelala z Nuvo -cooper emboss prahcem in ravno tako obšivala pasek.

Šablone in ostali material je iz DARILNICE KLAVDIJA .
 
.


Voščilnico prijavljam na izziv Challenge 146 - AG + Stitching 
 # Scrapping4funChallenges.

Adijo! 
Romana


1 komentar:

  1. Ojla Romana, danes sem odkrila tvoj blog in si ga malo ogledala. Zelo lepo ustvarjaš, všeč so mi tvoji izdelki.
    Tudi pri meni največkrat ostane samo pri zamisli, da bom pospravila delovni kotiček do realizacije pa ne pride ☺
    Kar se voščilnice tiče je res krasna, všeč so mi topli toni, šivi pa ji dajo poseben videz.
    Lp,
    Danica

    OdgovoriIzbriši