petek, 13. september 2019

PALČKI POMAGALČKI


Ta ponedeljek je izšla Tinina nova kolekcija Jesen -Zima. In da ne bom samo kupovala in si ustvarjala zbirko Tininih štampiljk in šablon, sem se danes prav fajn zabavala. Uporabila sem nekaj iz prejšne zimske kolekcije in nekaj iz letošnje. 
Ker avti, razen pametnih, ne vozijo sami, sem s pomočjo maskiranja v avto zbasala dva palčka.
 Novoletni prazniki bodo kmalu tu, zato sem ju poimenovala kar palčka pomagalčka.
 

Pri sami izdelavi sem uporabila več tehnik. Z različnimi odtenki Distrees oxidov, sem izdelala ozadje. Efekt sneženja je rezultat škropljenja z razredčeno belo akrilno barvo.  Kolesnice pa sem izdelala s pomočjo toplotnega embossiranja. 

Voščilnico lepim v Galerijo Najlepšega para

Adijo!

Romana

3 komentarji:

  1. Super posrečena sta! In najlepša hvala za kraljevsko voščilnico, je impozantnejša kot na Instagramu ipd.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična je. Ideja s kolesnicami je top.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je vrhunska...moj poklon....

    OdgovoriIzbriši