sobota, 7. september 2019

SPOMINI



                                                          Spomini ohranjajo preteklost,
                                                                prijatelji sedanjajost
upanje prihodnost.

Danes je en tak deževen dan in ker sem po nočni službi, nisem imela ne vem kake volje za kaj delat, razen za ustvarjanje.  
Med slikami sem poiskala eno, za katero sem že dolgo časa vedla, kako jo bom uporabila. 
Na CRAFTALNICI je zopet izziv na temo LAYOUT, zato sem toliko lažje delala. 

                                
In nastal je tale lep spomin s slikico izpred 9 let, v katerega je mož v objektiv ujel našega najmlajšega sina in psa.





Ves uporabljen material je iz DARILNICE KLAVDIJA.




Layout prijavlajam na 243. izziv pri CRAFTALNICI: LAYOUT.

Adijo!

Romana

4 komentarji:

  1. Fantastičnen LO. Kako lepo si sestavila obe fotografiji po postavitvi.
    Hvala ti, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen LO. Čudovit izbor fotografij in dodatkov. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer avgusta gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen LO, izbira in papirja lepo poudari črnobeli fotografiji.Hvala, ker sodeluješ pri CTAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit LO si naredila in izbrala krasni sliki :-)) Super si dodala rožice.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v LO izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši