ponedeljek, 14. oktober 2019

ROŽNATI OKTOBER




Ženska lepota se ne odraža na obrazu, ampak v njeni duši.
Njena strast je v ljubeči skrbi. In lepota ženske raste z leti.
(Audrey Hepburn)

Oktober je mesec, ki je obarvan v roza. Posvečen je boju proti raku dojk.
V ta namen sem izdelala preprosto voščilnico, ki jo bom tudi podarila  združenju Europa Donna.

 

Za napis sem uporabila šablono in štampiljko Najlepšega para.



Imejte se rade!

Romana

5 komentarjev:

  1. Prav podrobno sem si jo ogledala, ker me je zelo pritegnila. Čudovito ozadje in ta "čipka", waw, super kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bela čipka na roza ozadju - super izpade! Zelo lepa voščilnica. Prejemnica je bo sigurno vesela. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa čipka ustvari že sama prekrasno voščilnico 💗💗 Krasno Romana!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična je. V resnici še veliko lepša kot na fotografiji.
    Hvala, ker si💗. Hvala, da si dobrodelna z nami v Craft-alnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito rožnato voščilnico si naredila :-)) Lepo si jo sestavila.
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši