sreda, 2. oktober 2019

TAG -OZNAČEVALEC


Mesec je naokoli in že je tu Oktober in z njim nov izziv v Papirčkaricah na FB.
Tema tokratnega izziva je voščilnica v obliki TAG - a.


S šablono sem izrezala tag in ga malce skrajšala.



 Z obojestranskim lepilnim trakom sem ga prilepila na pravokotno osnovo voščilnice.





Tag sem osenčila z Distress oxide in sicer v dveh barvah, modri in pink.  Da je bilo prej suho, sem posušila z grelno pištolo. Na koncu sem s čopičem poškropila belo akrilno barvo.




Preko stencila sem nanesla Nuvo embossirno pasto, da je nastal poseben bleščeč efekt.



 Na vrhu taga sem na sredini z luknjačem naredila luknjico in zakovičila kovinsko zakovico oz. obroček.





Pripravila sem si rožice iz papirja, listke, pentljico, sisal in samolepilni gumbek. 





In okrasila tagec.

Ves material je iz DARILNICE KLAVDIJA.




Oglejte si še, kaj so vam za inspiracijo pripravile Andreja, Goga, Jasmina in Majda - oktoberska gostja na izzivu.

Vabljene k sodelovanju. 

Lepo se imejte!

Romana








Ni komentarjev:

Objavite komentar