sreda, 13. januar 2021

MIX MEDIA NA VOŠČILNICI

 Mix media je tehnika, ki me zelo privlači, a ker je izdelava voščilnic moja največja strast, sem obe tehniki združila. 


Za osnovo sem vzela foto karton in ga izrezala na velikost voščilnice 15 X 15 cm.
Okrasne papirčke Prima Marketing sem najprej s šivalnim strojem obšivala. Na kartonček, ki pride na voščilnico, sem preko šablone Najlepšega para, nanesla ICING PASTE- Frosty Pearl.




Vzela sem majhen kos Fimo Light mase in ga v rokah fino pregnetla. Silikonski kalup, ki sem ga izbrala, sem do zadnjega napolnila z maso. Ob robovih sem z lopatko pobrala odvečno maso, vrhnji pa zgladila. Počakala sem par minut, potem pa maso previdno odstranila. Pazila sem da se mi masa ne strga in da se drobni detajli ne zabrišejo. 


Odlitek sem pustila da se je sušil 24 ur. Nato sem ga narohlo pobrusila ob robovih.



Ko je bil odlitek popolnoma suh, sem ga pobarvala z Akrilno barvo in dodala še patino in malo zlatega vokska.


Končan odlitek sem dodala voščilnici kot osrednji del in ga okrasila z prima Marketing rožicami iz blaga in papirja. Dodala sem še listke in biserne perlice na iglah. Dodala sem okrasni kotnik in napis Vse najboljše. 


Za izdelavo sem uporabila izdelke Prima Marketing, ki jih najdete v DARILNICI KLAVDIJA





Pa lepo se imejte!

 Romana










 




1 komentar:

  1. Fantastično si uspela narediti 3D uro s Fimo maso. Pri takem delu mora biti človek zelo precizen, da se kaj ne "sfiži" :) Voščilnica je prečudovita! Hvala za podoben opis izdelave voščilnice.

    OdgovoriIzbriši