petek, 22. januar 2021

VOŠČILNICA S ZVONOVI


                                                                     

Pri 52CCT imajo nov izziv  - ZVONOVI. 
Cel teden sem po malo razmišljala, kakšno voščilnico naj naredim. Pa mi je zagodel COViD in moj urnik se je spremenil.  Kar naenkrat sem delala po 12 ur in sem prišla domov čisto izžeta. No danes, pa sem se lotila izziva in nastale je tale preprosta voščilnica. 
 
 

Za ozadje sem uporabila 3D Sizzix embossing srajčko, zelenje je od Najlepšega para, Magnolie in Cotting Cutz. Ravno tako zvončki, napis pa je Najlepši par. 
Prijavljam jo na January Theme Challenge pri 52CCT.



Adijo do prihodnjič!

Romana

3 komentarji:

  1. Naj še tu pohvalim tvojo voščilnico. Res si čudovita.
    Želim ti lep dan.
    LP;
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Všeč so mi tvoji zvončki, še najbolj pa se mi dopade ozadje, ki je tako zelo resnično ... WoW!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico s krasnimi teksturami si izdelala! Hvala, ker si se pridružila 52cct

    OdgovoriIzbriši