sreda, 12. januar 2022

NAJ SE PLEŠE

KO MAČKE NI DOMA, MIŠI PLEŠEJO

Takoj ko sem zagledala štampiljke Anite Jeram, proizvajalca Colorado Craft company, sem se vanje zaljubila. Njeni motivi so tako nežni , srčni in vzbujajo samo prijetna čustva. 

Zato ni čudno, da so pravljice, v katerih so njene ilustracije, tako priljubljene.

Ker sem po naravi zasanjana duša in povrhu rada plešem, sem se odločila za plešoče miške.



Na akvarelni papir sem najprej z Distress  Antique linen odtisnila štampiljko.


Nato sem na navadni papir odtisnila štampiljko še enkrat, tokrat s črno barvo. S finimi škarjicami sem motiv obrezala, saj sem ga potrebovala za maskiranje.


Papir sem pritrdila z eno super lepilno miško, ki sem jo dobila od Božička. Ne vem, kako sem jo v preteklosti lahko spregledala, ker je super. Papir zalepim in če ni točno, ga odlepim brez težav in ponovno prilepim. Božiček oz. Božička - HVALA.


Preko stencil šablone sem na tako zamaskirano, nanesla Distress Oxide -Hickory smoke z mehko krtačko.


Na spodnji rob pa sem položila kar navaden print papir, da sem ustvarila ravno linijo.

Motiv sem pobarvala s ZIG Markerji. Osenčila pa z Polychromos barvicami. Škoda, ker na slikah ni tako dobro videti.

S črno Extreme black hibridno blazinico sem odisnila oba napisa in ga posula še z emboss prahom Sparkle black. 

Ker je motiv precej velik sem se odločila da naredim voščilnico v velikosti Amerikanke.


Ves material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA.



Vabim vas, da pokukate še k ANDREJI in GOGI, ki bosta ta mesec prav tako ustvarjali s COLORADO CRAFT COMPANY pripomočki.

Lepo se imejte!

Romana





Ni komentarjev:

Objavite komentar