sobota, 1. januar 2022

ZIMSKA PRAVLJICA

                                                                         Naj bo uspešno, lahko malo grešno...
                                                                         Naj bo očarljivo, iskrivo, igrivo....
                                                           z malo bridkosti, veliko sladkosti in največ modrosti....
                                                              Naj bo mirno, kot nebo večerno, minljivo in večno,

poslovno uspešno in preprosto SREČNO. 

Tokrat je izziv zimska pravljica. Izdelajte karkoli, kar vas spominja na pravljico.  Po duši sem še vedno en velik otrok in vidim obilo možnosti. Če bi bile vse te možnosti uresničljive, bi bil svet veliko lepši. 


Za mojo pravljico sem izbrala štampiljke MAMA ELEPHANT.



Z distress blazinico  Antique linnen sem odtisnila snežaka in brezova debla. 

Barvala sem z distress ink blazinicami.  Ko je bilo vse pobarvano in suho sem s šablono crealies xxl izrezala pravokotnik.

Na sredino sem nalepila napis Najlepšega para.


Z belo gouache barvo sem poškropila, da je nastalo zasneženo ozadje. 

Da ni izpadlo preveč pusto, sem nalepila še hologram snežinke.


Material, ki sem ga uporabila, najdete na poličkah DARILNICE KLAVDIJA


Da vidite, kakšne umetnine sta vam pripravile ANDREJA  in GOGA , pokukajte še na njun blog. 

Želim vam lep začetek Novega leta. 

Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar